Kadra i grupy w przedszkolu

Dyrektor przedszkola:
Renata Stawczyk-Mizińska – nauczyciel dyplomowany, pedagog terapeuta, ekspert MEN, kieruje pracą całego zespołu, a ponadto sprawuje nadzór pedagogiczny nad pracą nauczycieli.

Grupa I „Pszczółki”

Anna Korzeniewska – nauczyciel dyplomowany, pedagog terapeuta

Stanisława Tyszkiewicz – nauczyciel dyplomowany

Kodeks grupy :

  • kulturalnie zachowujemy się podczas posiłków
  • nie rozmawiamy;
  • sprzątamy zabawki po skończonej zabawie, pomagamy też innym nawet gdy niczym się nie bawiliśmy;
  • bezpiecznie i zgodnie bawimy się nie tylko w Sali ale tez na podwórku
  • słuchamy się nawzajem,
  • nie przerywamy innym w czasie wypowiedzi;
  • mówimy do siebie „normalnie”
  • nie przekrzykujemy się;
  • korzystamy z łazienki w bezpieczny sposób;
  • na spacerach,
  • wycieczkach nie oddalamy się od grupy;
  • dbamy o ptaki
  • w ogrodzie informujemy panie o tym, że chcemy skorzystać z toalety;
  • gdy wchodzimy i wychodzimy z przedszkola używamy form grzecznościowych „dzień dobry”, „do widzienia”

 

Grupa II „Krasnoludki”

Agnieszka Kamińska – nauczyciel mianowany, pedagog specjalny

Kodeks grupy:

OKAZUJEMY SOBIE SZACUNEK

Mówimy bez krzyku, z każdym się witamy,

Proszę, przepraszam, dziękuję – o tym pamiętamy.

DZIELIMY SIĘ ZABAWKAMI

Zabawki są wspólne dla mnie i dla ciebie,

Dziel się nimi chętnie, gdy ktoś jest w potrzebie.

SPRZĄTAMY ZABAWKI PO SKOŃCZONEJ ZABAWIE

Wszystkie przedszkolaki o zabawki dbają,

Po skończonej zabawie na pólki je odkładają.

KULTURALNIE ZACHOWUJEMY SIĘ PRZY STOLE

Z wielkim apetytem posiłki zjadamy,

Gdy wstajemy od stołu, krzesło przysuwamy.

KULTURALNIE ZACHOWUJEMY SIĘ W ŁAZIENCE

Mydła używamy gdy ręce są brudne.

Wodą je 0płuczemy, ręcznikiem suszymy – to nie takie trudne.

DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO WŁASNE I INNYCH

W ogrodzie biegamy, w berka się bawimy,

W sali i w łazience – po prostu chodzimy.

TRZYMAMY SIĘ BLISKO GRUPY

Na wycieczce, na spacerze pary maszerują,

Nikt od grupy nie odchodzi, wszyscy się pilnują.

ZGODNIE SIĘ BAWIMY

Bawimy się zgodnie, z uśmiechem na twarzy.

W miłej atmosferze nic złego się nie zdarzy.

 

Grupa III „Sówki – Mądre Główki”

Patrycja Buba – nauczyciel kontraktowy

Katarzyna Kowarsz – nauczyciel mianowany

Kodeks grupy:

  • Słuchamy poleceń Pani.
  • Używamy „zaczarowanych” słów: proszę, przepraszam, dziękuję.
  • Dbamy o porządek w sali, odkładamy zabawki na miejsce.
  • Sprzątamy zabawki na umówiony sygnał muzyczny.
  • Jesteśmy gotowi do pomocy innym.
  • Bawimy się w zgodzie.
  • Dzielimy się zabawkami.
  • Jesteśmy mili, uprzejmi, koleżeńscy.
  • Mówimy umiarkowanym głosem.

 

Grupa IV „Żabki”:

Monika Wiśniewska – nauczyciel kontraktowy

Magdalena Głuszek – nauczyciel mianowany

Kodeks grupy:

  • dzielimy się zabawkami,
  • jemy kulturalnie,
  • mówimy cicho,
  • mówimy „Dzień dobry”,
  • pomagamy innym,
  • sprzątamy zabawki,
  • uczestniczymy w zajęciach,
  • zgłaszamy się do odpowiedzi,
  • zgodnie bawimy się z innymi,
  • odkładamy rzeczy na swoje miejsce,
  • dbamy o porządek,
  • jesteśmy mili i uprzejmi,
  • zawsze słuchamy naszej pani,
  • bawimy się bezpiecznie,
  • mówimy „Do widzenia”,
  • dbamy o higienę.

 

Grupa V „Słoneczka”:

Aneta Kurowska – nauczyciel kontraktowy

Magdalena Głuszek – nauczyciel mianowany

Kodeks grupy:

  • używamy zwrotów grzecznościowych,
  • sprzątamy zabawki po skończonej zabawie,
  • kulturalnie zachowujemy się podczas posiłków,
  • odpowiednio reagujemy na sygnały nauczyciela,
  • mówimy pojedynczo i słuchamy się nawzajem,
  • korzystamy z łazienki w bezpieczny sposób,
  • zawszę pilnujemy się grupy,
  • bezpiecznie i zgodnie bawimy się,
  • przestrzegamy zasad obowiązujących w przedszkolu

 

Oprócz kadry pedagogicznej mamy również w Przedszkolu personel administracyjno-obsługowy, w którego skład wchodzą: intendentka, pomoc nauczyciela w grupie I i w grupie II, woźne, kucharki i dozorcy.
Wspomaga nas także logopeda, Joanna Kostrząb i psycholog, Katarzyna Bińczyk.
Zajęcia z rytmiki oraz zajęcia rytmiczno-taneczne prowadzi Agata Szymańska.

Od wielu lat współpracujemy również z Uniwersytetem Warszawskim, pomagając w kształceniu nowych pokoleń nauczycieli. Odbywają się u nas praktyki ciągłe i asystenckie oraz obserwacje prowadzone przez studentów.